نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته بازاریابی بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گر ارزش ادراک‌شده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دی‌جی استایل) [دوره 2، شماره 4، 1402]

ا

  • ارزش ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • ارزش حسابداری ارزش منابع انسانی در شهرداری ها [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • ارزش افزوده قیمت گذاری ارزش افزوده قیمت گذاری با رویکرد اقتصادی [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • ارزش درک شده بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گر ارزش ادراک‌شده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دی‌جی استایل) [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • ارزش سهام مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • ارزش گذاری ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • اقتصادی ارزش افزوده قیمت گذاری با رویکرد اقتصادی [دوره 2، شماره 4، 1402]

ب

  • بازاریابی ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • بازاریابی بازاریابی صنعتی(B2B) محتوا با رویکرد قیمت گذاری [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • بازاریابی صنعتی بازاریابی صنعتی(B2B) محتوا با رویکرد قیمت گذاری [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • بازاریابی محتوا بازاریابی صنعتی(B2B) محتوا با رویکرد قیمت گذاری [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • برند سبز مطالعه قیمت گذاری برند سبز و تأثیر آن بر مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • بهینه سازی سبد سهام بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]

ت

  • توسعه اقتصادی ژئومارکتینگ و تأثیر آن بر بهبود فضای اقتصادی [دوره 2، شماره 3، 1402]

ح

  • حباب بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • حسابداری حسابداری ارزش منابع انسانی در شهرداری ها [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • حسابداری ارزش حسابداری ارزش منابع انسانی در شهرداری ها [دوره 2، شماره 3، 1402]

خ

  • خدمات پس از فروش بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گر ارزش ادراک‌شده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دی‌جی استایل) [دوره 2، شماره 4، 1402]

ر

  • رفتار مدیران تاثیر و تفاوت مهندسی ارزش و مدیریت ارزش بر رفتار مدیران [دوره 2، شماره 4، 1402]

ژ

  • ژئومارکتینگ ژئومارکتینگ و تأثیر آن بر بهبود فضای اقتصادی [دوره 2، شماره 3، 1402]

س

  • سهام مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • سود عملیاتی ارزش افزوده قیمت گذاری با رویکرد اقتصادی [دوره 2، شماره 4، 1402]

ش

  • شاخص ترینر بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • شاخص شارپ بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • شرکت های کوچک و متوسط ژئومارکتینگ و تأثیر آن بر بهبود فضای اقتصادی [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • شهرداری ها حسابداری ارزش منابع انسانی در شهرداری ها [دوره 2، شماره 3، 1402]

ق

  • قیمت تاثیر کسب و کار سبز بر افزایش قیمت سهام شرکت های تولیدی [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • قیمت بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گر ارزش ادراک‌شده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دی‌جی استایل) [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • قیمت مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • قیمت ارزش افزوده قیمت گذاری با رویکرد اقتصادی [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • قیمت ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • قیمت بازاریابی صنعتی(B2B) محتوا با رویکرد قیمت گذاری [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • قیمت برند مطالعه قیمت گذاری برند سبز و تأثیر آن بر مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • قیمت سهام بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • قیمت گذاری مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • قیمت گذاری ارزش افزوده قیمت گذاری با رویکرد اقتصادی [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • قیمت گذاری تاثیر و تفاوت مهندسی ارزش و مدیریت ارزش بر رفتار مدیران [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • قیمت گذاری ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • قیمت گذاری بازاریابی صنعتی(B2B) محتوا با رویکرد قیمت گذاری [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • قیمت گذاری برند مطالعه قیمت گذاری برند سبز و تأثیر آن بر مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 3، 1402]

ک

م

  • مدیریت مالی مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • مزیت رقابتی مطالعه قیمت گذاری برند سبز و تأثیر آن بر مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • مکان بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گر ارزش ادراک‌شده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دی‌جی استایل) [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • منابع انسانی حسابداری ارزش منابع انسانی در شهرداری ها [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • مهارت‌های مدیران مالی مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
  • مهندسی ارزش ؛ مدیریت ارزش ؛ تحلیل ارزش تاثیر و تفاوت مهندسی ارزش و مدیریت ارزش بر رفتار مدیران [دوره 2، شماره 4، 1402]

ن

  • نسبت اطلاعات بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]

ه

  • هزینه سرمایه ارزش افزوده قیمت گذاری با رویکرد اقتصادی [دوره 2، شماره 4، 1402]