آ
-
آمیخته بازاریابی
بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجیگر ارزش ادراکشده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجی استایل) [دوره 2، شماره 4، 1402]
ا
-
ارزش
ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
ارزش
حسابداری ارزش منابع انسانی در شهرداری ها [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
ارزش افزوده قیمت گذاری
ارزش افزوده قیمت گذاری با رویکرد اقتصادی [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
ارزش درک شده
بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجیگر ارزش ادراکشده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجی استایل) [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
ارزش سهام
مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
ارزش گذاری
ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
اقتصادی
ارزش افزوده قیمت گذاری با رویکرد اقتصادی [دوره 2، شماره 4، 1402]
ب
-
بازاریابی
ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
بازاریابی
بازاریابی صنعتی(B2B) محتوا با رویکرد قیمت گذاری [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
بازاریابی صنعتی
بازاریابی صنعتی(B2B) محتوا با رویکرد قیمت گذاری [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
بازاریابی محتوا
بازاریابی صنعتی(B2B) محتوا با رویکرد قیمت گذاری [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
برند سبز
مطالعه قیمت گذاری برند سبز و تأثیر آن بر مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
بهینه سازی سبد سهام
بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]
ت
-
توسعه اقتصادی
ژئومارکتینگ و تأثیر آن بر بهبود فضای اقتصادی [دوره 2، شماره 3، 1402]
ح
-
حباب
بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
حسابداری
حسابداری ارزش منابع انسانی در شهرداری ها [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
حسابداری ارزش
حسابداری ارزش منابع انسانی در شهرداری ها [دوره 2، شماره 3، 1402]
خ
-
خدمات پس از فروش
بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجیگر ارزش ادراکشده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجی استایل) [دوره 2، شماره 4، 1402]
ر
-
رفتار مدیران
تاثیر و تفاوت مهندسی ارزش و مدیریت ارزش بر رفتار مدیران [دوره 2، شماره 4، 1402]
ژ
-
ژئومارکتینگ
ژئومارکتینگ و تأثیر آن بر بهبود فضای اقتصادی [دوره 2، شماره 3، 1402]
س
-
سهام
مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
سود عملیاتی
ارزش افزوده قیمت گذاری با رویکرد اقتصادی [دوره 2، شماره 4، 1402]
ش
-
شاخص ترینر
بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
شاخص شارپ
بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
شرکت های کوچک و متوسط
ژئومارکتینگ و تأثیر آن بر بهبود فضای اقتصادی [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
شهرداری ها
حسابداری ارزش منابع انسانی در شهرداری ها [دوره 2، شماره 3، 1402]
ق
-
قیمت
تاثیر کسب و کار سبز بر افزایش قیمت سهام شرکت های تولیدی [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
قیمت
بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجیگر ارزش ادراکشده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجی استایل) [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
قیمت
مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
قیمت
ارزش افزوده قیمت گذاری با رویکرد اقتصادی [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
قیمت
ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
قیمت
بازاریابی صنعتی(B2B) محتوا با رویکرد قیمت گذاری [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
قیمت برند
مطالعه قیمت گذاری برند سبز و تأثیر آن بر مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
قیمت سهام
بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
قیمت گذاری
مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
قیمت گذاری
ارزش افزوده قیمت گذاری با رویکرد اقتصادی [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
قیمت گذاری
تاثیر و تفاوت مهندسی ارزش و مدیریت ارزش بر رفتار مدیران [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
قیمت گذاری
ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
قیمت گذاری
بازاریابی صنعتی(B2B) محتوا با رویکرد قیمت گذاری [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
قیمت گذاری برند
مطالعه قیمت گذاری برند سبز و تأثیر آن بر مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 3، 1402]
م
-
مدیریت مالی
مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
مزیت رقابتی
مطالعه قیمت گذاری برند سبز و تأثیر آن بر مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
مکان
بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجیگر ارزش ادراکشده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجی استایل) [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
منابع انسانی
حسابداری ارزش منابع انسانی در شهرداری ها [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
مهارتهای مدیران مالی
مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
مهندسی ارزش ؛ مدیریت ارزش ؛ تحلیل ارزش
تاثیر و تفاوت مهندسی ارزش و مدیریت ارزش بر رفتار مدیران [دوره 2، شماره 4، 1402]
ن
-
نسبت اطلاعات
بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]
ه
-
هزینه سرمایه
ارزش افزوده قیمت گذاری با رویکرد اقتصادی [دوره 2، شماره 4، 1402]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد